Me

Me
Jmenuji se Anežka Dudáčková a miluji focení krajin. Fotím na Canon 1300D.

Za (nepovedeným) západem



Ahoj, měla jsem hroznou chuť jít fotit západ. Zjistila jsem si kdy zapadá slunce a mělo to být v 18:56 tak jsem tam přišla s předstihem, ale jelikož jsem blond, tak jsem to blbě pochopila a už bylo slunce zapadlé, ale člověk by se neměl nikdy vzdávat tak jsem fotila červánky a musím říct, že to má v sobě atmosféru a ta je u mě to nejdůležitější na fotce. Nejvíce jsem se bála, že nastydnu, jelikož jsem ležela na zemi a fotila, protože z toho úhlu jsou ty fotky nejhezčí. Vzala jsem si s sebou i stativ, že nafotím i sebe a západ, ale protože jsem přišla pozdě tak už to nebylo ono. Ale i tak mám z fotek radost. A rozhodně zase půjdu fotit západ (příště doufám s předstihem) a půjdu zase sama, cítím totiž jenom propojení s foťákem a to je to nejdůležitější.

Komentáře

Oblíbené příspěvky